Anglais Strategy in turbulent times (édition en anglais)

À propos

Companies face increasingly turbulent times. To what extent are the traditional strategy models still relevant to deal with this new environment? This new book presents how to analyze turbulent environments, how to build new strategies, and how to implement them. Through many case studies managers of large and smaller companies can learn how to successfully react to fundamental change. It covers these topics: 1. What is turbulence: disruption vs. disturbance. 2. Corporate foresight/sensing turbulence (incl. scenario analysis) 3. Choosing the right turbulence strategy 4. Implementing turbulence strategies.


Rayons : Arts et spectacles > Généralités sur l'art > Essais / Réflexions / Ecrits sur l'art


  • Auteur(s)

    Kurt Verweire

  • Éditeur

    LANNOO

  • Distributeur

    INTERART

  • Date de parution

    28/11/2023

  • EAN

    9789401490399

  • Disponibilité

    Disponible

  • Nombre de pages

    260 Pages

  • Longueur

    24 cm

  • Largeur

    17 cm

  • Épaisseur

    1.7 cm

  • Poids

    701 g

  • Support principal

    Grand format

Infos supplémentaires : Broché  

empty